You are Unregistered, please register to gain Full access.    
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   Band Of Riders > Search Forums
   


Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.09 seconds.
Search: Posts Made By: chrismpero
Forum: The Garage Yesterday, 04:28 PM
Replies: 44
Views: 1,682
Posted By chrismpero
They sell keyways in different sizes. We have...

They sell keyways in different sizes. We have several sizes here at work that we cut to length. If you can't find one in a timely manner so be it. If not measure the width and I'll see what we have...
Forum: Everything Bike 08-16-2018, 09:29 AM
Replies: 16
Views: 283
Posted By chrismpero
Love n hate for me too.. Hahaha poor Joe! ...

Love n hate for me too..

Hahaha poor Joe!


Nevermind. strike that, he who doesn't learn from his mistakes are doomed to repeat them and get relentlessly ridiculed fo life!
:twofinger: :love:
Forum: The Garage 08-15-2018, 03:53 PM
Replies: 26
Views: 438
Posted By chrismpero
Just spoke to my Uncle who works at Crest...

Just spoke to my Uncle who works at Crest Lincoln, who's a lifelong Ford guy. Apparently those motors are all roller valvetrain, cams, rockers etc. They're very picky when it comes to maintenance....
Forum: Everything Bike 08-14-2018, 05:14 PM
Replies: 47
Views: 689
Posted By chrismpero
We all knew that was coming :fingure:

We all knew that was coming :fingure:
Forum: The Garage 08-14-2018, 12:10 PM
Replies: 20
Views: 343
Posted By chrismpero
Lol alrighty then! :twofinger: Sucks getting...

Lol alrighty then! :twofinger:

Sucks getting old'ish :)
Forum: The Garage 08-14-2018, 09:26 AM
Replies: 20
Views: 343
Posted By chrismpero
Lol! I know not our Aaron, but the name Aaron...

Lol! I know not our Aaron, but the name Aaron doesn't ring a bell.. i remember being in one of his classes in NJ as well.

Graham!! Lol, I thought of it while having my coffee :)
Forum: Rides and Events 08-13-2018, 11:21 PM
Replies: 29
Views: 655
Posted By chrismpero
:(

:(
Forum: Everything Bike 08-13-2018, 11:21 PM
Replies: 47
Views: 689
Posted By chrismpero
FZ-09? Only cuz i know your're a tuning fork fan...

FZ-09? Only cuz i know your're a tuning fork fan boi :)
Forum: The Garage 08-13-2018, 11:19 PM
Replies: 20
Views: 343
Posted By chrismpero
Nope that wasn't him.. older guy, 50's

Nope that wasn't him.. older guy, 50's
Forum: The Garage 08-13-2018, 01:45 AM
Replies: 20
Views: 343
Posted By chrismpero
I forgot who it was that said it, someone who...

I forgot who it was that said it, someone who worked at TTD. Older guy,engineer type, anyways... He said use Silicone spray and a toothbrush. I always thought it swelled rubber but who am i? I did...
Forum: Rides and Events 08-11-2018, 02:01 AM
Replies: 29
Views: 655
Posted By chrismpero
As before, Weds or Thurs and I'm in.

As before, Weds or Thurs and I'm in.
Forum: BoRn Racers 08-05-2018, 08:56 PM
Replies: 46
Views: 4,422
Posted By chrismpero
Idk how i heard about them, maybe the R1 forums...

Idk how i heard about them, maybe the R1 forums but Anthonysleatherworks in California comes highly recommend for repairing,altering or cleaning high end gear like A* and Dainese..
Forum: Rides and Events 07-29-2018, 09:57 AM
Replies: 35
Views: 1,039
Posted By chrismpero
Nice turn out! My schedule blows for being able...

Nice turn out! My schedule blows for being able to do anything on Sunday :(
Forum: The Garage 07-26-2018, 08:31 PM
Replies: 44
Views: 1,682
Posted By chrismpero
Kyle could the low compression be the cylinder...

Kyle could the low compression be the cylinder walls are washed down with fuel? You've had trouble starting it for a bit now. Just a thought..
Forum: Rides and Events 07-25-2018, 08:39 PM
Replies: 52
Views: 1,693
Posted By chrismpero
This is definitely an option. Perfect time for...

This is definitely an option. Perfect time for one on one instruction and some bonding time :love:
Forum: Rides and Events 07-25-2018, 11:10 AM
Replies: 52
Views: 1,693
Posted By chrismpero
If it ends up being a Weds and you can go. Wanna...

If it ends up being a Weds and you can go. Wanna meet up?

Smutty isn't going :twofinger:
Forum: Rides and Events 07-25-2018, 11:02 AM
Replies: 52
Views: 1,693
Posted By chrismpero
Wanna ride out there together? :love: We can...

Wanna ride out there together? :love:

We can meet in Norwich and go 82 West then whatever...
Forum: The Garage 07-25-2018, 10:26 AM
Replies: 8
Views: 296
Posted By chrismpero
:blink:

:blink:
Forum: Rides and Events 07-23-2018, 09:38 PM
Replies: 52
Views: 1,693
Posted By chrismpero
Damn you! :twofinger: I've cut dairy out of...

Damn you! :twofinger:

I've cut dairy out of my diet as an effort to be healthier and loose some weight. Already dropped almost 15lbs in a month doing nothing else. I will make an exception for...
Forum: The Garage 07-18-2018, 11:07 AM
Replies: 32
Views: 3,498
Posted By chrismpero
What did they do? Replace heads? Repair heads?

What did they do? Replace heads? Repair heads?
Forum: Everything Bike 07-17-2018, 04:26 PM
Replies: 141
Views: 6,695
Posted By chrismpero
That's awesome Darren! How soaked are you Matt?!...

That's awesome Darren! How soaked are you Matt?! Lol
Forum: Bull Pen 07-17-2018, 12:00 PM
Replies: 33,415
Views: 1,133,264
Posted By chrismpero
Wanna buy a real tool box? It's only 22in deep?!...

Wanna buy a real tool box? It's only 22in deep?! Mine is 26 or 28in deep inside. Plenty of room for all your Harbor freight crap lol
Forum: Rides and Events 07-10-2018, 11:06 AM
Replies: 50
Views: 1,484
Posted By chrismpero
I had a blast on your MED paced ride several yrs...

I had a blast on your MED paced ride several yrs back. This is one of many reasons i need to change my shift at work.
Forum: Everything Bike 07-07-2018, 10:55 AM
Replies: 141
Views: 6,695
Posted By chrismpero
As in wood chunks? For your BBQ or Smoker?! Lol

As in wood chunks? For your BBQ or Smoker?! Lol
Forum: Everything Bike 07-05-2018, 12:08 PM
Replies: 141
Views: 6,695
Posted By chrismpero
:iws: Keith's?!

:iws:

Keith's?!
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
Contact Us - BoRn - Archive - Top